Subject: FW: Kooskõlastuse taotlus elektriprojektile LC2227, liitumine madalpingel, Videviku, Üksnurme küla, Saku vald, Harju maakond.
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 29 Oct 2024 14:08:20 +0200

Tere

Edastan.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Tõnis Kuusk <[email-masked]>
Sent: Tuesday, October 29, 2024 2:07 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Subject: RE: Kooskõlastuse taotlus elektriprojektile LC2227, liitumine
madalpingel, Videviku, Üksnurme küla, Saku vald, Harju maakond.

Tere!

Saadan kooskõlastamiseks parandustega projekti.

1.	Distants kilbi ja sõidutee serva vahel on märgitud asendiplaanil.
2.	Teekaitsevöönd ja nähtavuskolmnurk kantud asendiplaanile.
3.	Kaabel nihutatud Videviku kinnistule.
4.	Asendiplaanile märgitud Geoaluse koostaja ”Märkuste” alla
5.	” Kõrvale kalded on riigiteemaal kooskõlastatud projektist
keelatud” lisatud seletuskirja ”2.2.1 Projekteeritud 0,4 kV kaabelliinid”
lõppu.

Heade soovidega!

Tõnis Kuusk

Projekteerija

+372 55689833

From: Elliko Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, October 28, 2024 6:52 PM
To: Tõnis Kuusk <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Subject: RE: Kooskõlastuse taotlus elektriprojektile LC2227, liitumine
madalpingel, Videviku, Üksnurme küla, Saku vald, Harju maakond.

Tere

Esinesid projekti kooskõlastamist takistavad asjaolud, palun projekti
korrigeerida ja esitada see uuesti allkirjastatult minu e-postile
kooskõlastamiseks:

1.	Tulenevalt Tee projekteerimisnormidest peab kilbi kavandamisel
arvestama vaba ruumiga, mis antud juhul tundub, et on ka tagatud
(joonisele lisada kilbi kaugus sõidutee servast, markeeringu puhul
markeeringust, min 4m).

2.	Kavandatud liitumiskilbi asukohta jääb olemasolev mahasõidutee
riigitee nr 11344 km 3,444 (liiklussagedus 225 aköl ja kiiruspiirang
60km/h ). Samuti peab olema arvestatud kilbi kavandamisel olemasoleva
mahasõidu korral tee lõikumisel kinnistule juurdepääsu teega ehk
peatumiskohustusega ristmikule esitatud nähtavuse nõuetest. Normide § 24
lg (4) Tee lõikumisel kinnistule juurdepääsu teega, võib olenemata
liikluskorraldusest lähtuda peatumiskohustusega ristmikule esitatud
nähtavuse nõuetest. Palun kanda joonisele teekaitsevöönd ja
nähtavuskolmurk.

3.	Kuna tegemist on Videviku erakinnistu liitumisega, siis palun
nihutada kaabel ka selle kinnisasja ulatuses eramaale.
4.	Plaanile lisada geoaluse koostaja andmed.
5.	Lisada seletuskirja, et kõrvale kalded on riigiteemaal
kooskõlastatud projektist keelatud.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Tõnis Kuusk <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, October 21, 2024 1:03 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Kooskõlastuse taotlus elektriprojektile LC2227, liitumine
madalpingel, Videviku, Üksnurme küla, Saku vald, Harju maakond.

Tere!

Saadan kooskõlastamiseks elektriprojekti LC2227 liitumine madalpingel,
Videviku, Üksnurme küla, Saku vald, Harju maakond.

Dokumendid on lisatud allkirjastatult manusesse.

Heade soovidega!

Tõnis Kuusk

Projekteerija

+372 55689833

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.